WARUNKI OGÓLNE
- Kwiaciarnia Magnolia, znajdująca się na stronie internetowej pod adresem www.kwiaciarniamagnoliamikolow.pl , umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu i jest obsługiwana przez Felicję Stankowską prowadzącą działalność gospodarczą jako P.P.H.U. Borago Kwiaciarnia Magnolia, ul.Okrzei 3, 43-190 Mikołów, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez burmistrza miasta Mikołowa pod numerem 2993/1992.
- Ceny towarów podane są w polskich złotych i zawierają vat.
- Złożenie zamówienia w kwiaciarni Magnolia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Adres e-mail i numer telefonu podany przez kupującego może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
- Podanie numeru telefonu lub adresu e-mail jest konieczne do realizacji zamówienia.
- Kupujący otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą telefoniczną lub poprzez e-mail.
- Momentem przyjęcia zamówienia jest moment osobistego potwierdzenia przez kwiaciarnię Magnolia (telefonicznie lub e-mailem).
- Zamówień nie można anulować (w wyjątkowych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny).
- W przypadku podania błędnego adresu, zamówienie nie zostanie wykonane, a płatność nie będzie zwracana.
- Zamówienia dostarczamy pod wskazany adres według warunków dostępnych w zakładce "Dostawy". W pozostałe miejsca nie wymienione w danej zakładce, zamówienia realizujemy przy współpracy www.pocztakwiatowa.pl
- Kwiaciarnia Magnolia dostarcza kwiaty w godzinach:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 18.00
- w soboty w godzinach 7.30 - 14.00 - Kwiaciarnia Magnolia nie dostarcza kwiatów w następujące dni: Nowy Rok, Święta Wielkiej Nocy, 1-go Maja, 3-go Maja, Boże Ciało, 15-go Sierpnia, Wszystkich Świętych, Święto Niepodległości, Święta Bożego Narodzenia.
- Zamówienie realizujemy w ciągu 4 godzin z kwiatów dostępnych w danym dniu w kwiaciarni Magnolia. Zamówienia z kwiatów, których nie ma w danym dniu w kwiaciarni Magnolia są realizowane w ciągu 24 godzin.
- Zamówienia wykonujemy z kwiatów dostępnych w danej porze roku. Dostarczone bukiety czasami mogą nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciu.
- W takie dni jak: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki nie gwarantujemy dostaw na konkretną godzinę.
- W dniach, w których występują złe warunki atmosferyczne (wichury, śnieżyce, itp.) nie gwarantujemy dostaw na konkretną godzinę.
- W przypadku nieobecności odbiorcy pod podanym adresem, kurier zostawi wiadomość o przesyłce oraz dane teleadresowe kwiaciarni Magnolia w celu skontaktowania się z kwiaciarnią.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań
- Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu informacji o dokonaniu płatności na nasze konto. W przypadku zapłaty przelewem, realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu środków na nasze konto lub faksu z kopią wpłaty na konto kwiaciarni Magnolia.
REKLAMACJE
- Kwiaciarnia Magnolia odpowiada wobec klienta za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez klienta, w zakresie określonym Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 poz. 121 z późn. zm) oraz przepisami zmieniającymi na mocy art. 44 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Reklamację może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby Kwiaciarnia Magnolia rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez klienta reklamowanego produktu lub produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji.
- Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
- tel. +48 32 7380412
- fax +48 32 7380412
- mail: magnolia@kwiaciarniamagnoliamikolow.pl - siedziba: ul. Okrzei 3, 43-190 Mikołów
- Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 14 dni.
- Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego produktu lub samego produktu do siedziby sprzedającego. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne.
- Pozostałe uwagi na temat realizacji zamówienia można składać w ciągu 14 dni od daty realizacji dostawy.
- Po zgłoszeniu reklamacji Kwiaciarnia Magnolia wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ograniczają uprawnień klienta przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W każdym przypadku nadrzędne zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
OCHRONA PRYWATNOŚCI
- Kwiaciarnia Magnolia zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. "O ochronie danych osobowych".
- Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, do ich edycji oraz usunięcia z bazy danych kwiaciarni Magnolia w dowolnym momencie.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Kwiaciarnia Magnolia oświadcza, że zawartość stron www.kwiaciarniamagnoliamikolow.pl, a w szczególności tekst, zdjęcia, grafika stanowią jej własność i podlegają ochronie prawa polskiego i międzynarodowego.
- Kwiaciarnia Magnolia nie wyraża zgody na wykorzystanie żadnych zdjęć, tekstu, wizualizacji stron lub ich formy bez pisemnego pozwolenia.
- W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmiane Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 roku (dz. u. nr 141, poz. 1176), oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku (dz. u. nr 22, poz. 271).
- Wszelkie kwestie sporne związane z wykonywaniem umów będą rozstrzygane przed sądem powszechnym właściwym dla Felicji Stankowskiej prowadzącej działalność gospodarczą jako P.P.H.U. Borago Kwiaciarnia Magnolia z siedzibą w Mikołowie.